Ментальна арифметика: швидка, усна лічба, що розвиває 2 півкулі мозку в дітей

0
193

Найцінніше, що можуть дати дітям батьки, – шанс розвиватись, аби досягти успіху. Для цього існують десятки гуртків та клубів. При цьому важливо, щоб методика подобалась дитині та давала можливість їй розвиватись через гру. Серед подібних методик особлве місце сьогодні займає ментальна арифметика.

Ментальна арифметика – це японська методика додавання, віднімання та множення, ділення на рахівниці Абакус зі швидкістю калькулятора. Її визначною рисою є одночасний розвиток обох півкуль мозку, адже швидка усна лічба потребує як логічного мислення, так і уяви.

Задля ознайомлення малечі та їх батьків з абакусом та методом додавання та віднімання, перший урок завжди відкритий та безкоштовний. Після уроку дорослі можуть запитати, уточнити інформацію та познайомитись з викладачем. Найпопулярніше питання – вік та досвід вчителів. Це і не дивно, адже всі вони молоді, хоча і мають достатній багаж досвіду.

Усі уроки мають схожі схеми. Спочатку діти освоюють механізм додавання одного чи групи чисел та закріплюють вміння практикою. Останній етап – найважчий: діти мають відкласти абакус, відтворити його в уяві та спробувати порахувати на «уявному абакусі».

Групи складаються з 6-10 дітей приблизно одного віку. Це допомагає викладачу приділити увагу кожному та зберігати дисципліну одночасно.  Молодші групи (5-6 років) вже за перші два місяці мають освоїти техніку додавання та віднімання у голові. До речі, найменшим діткам перехід на уявну рахівницю зазвичай дається найлегше. Їм не потрібно пояснювати, чому цей метод легший за рахування у стовпчик, адже вони і гадки не мають, як це робити.

Середні (7-8 років) і старші упродовж перших двох місяців мають без проблем в уяві «працювати» з двозначними в уяві та на абакусі з тризначними зі швидкістю в секунду.

Серед навичок, які мають засвоїти усі учні Indigo, є ознайомлення з методикою вивчення віршів за допомогою малювання. Ця методика допомагає розповідати вірші за допомогою спеціального «сценарія», який малює собі дитина. Викладачі розповідають, що з кожним уроком кількість рядків збільшується, а малюнки стають все охайнішими та детальнішими. Коли дитина засвоює цю навичку, то їй вже не складно одночасно лічити в уяві та одночасно розповідати віршик. В такі моменти обидві півкулі мозку дитини працюють на максимум, що досить швидко трансформується в більш зв’язну мову дитини, успіхи у спорті чи значний прори у шкільних досягненнях.

Над мотивацією дітей в клубі добре попрацювали. За всі успіхи учні отримують «Indigo-долари»  та обмінюють їх на браслети, чашки чи футболки. Чи не кожен робить вдома якомога більше прикладів, аби потім похизуватись їх кількістю та своєю швидкістю на занятті.

 Аби розважити малечу під час домашніх занять, у програму, яка створює приклади, за 10 правильних відповідей стає доступний цікавий мультфільм, а за перші 300 відповідей з чарівного яйця, що з першого уроку розташоване у кутку екрана, з’являється диво-створіння, яке харчується правильними відповідями.

При цьому найбільше батьки тішаться успіхами своїх «арифметиків» у школі. Так мама 10-річного Іллі, окрім того, що ділиться у соцмережах відео, як син рахує двозначні числа та розповідає вірш одночасно, ще порівнює його оцінки кожного місяця. Найбільших змін зазнали бали з математики та літератур.  

Результат побачили навіть державні установи – методику Indigo Mental Club навіть схвалив Інститут модернізації освіти! Це унікальний випадок в історії України, що  дає можливість популяризувати методику по всій Україні.

Аби допомогти розвиватись своїм учням, організатори Indigo Mental Club постійно вигадують щось нове. Так уже були проведені дві масштабні всеукраїнські олімпіади та введено групи, у яких навчання проводять англійською мовою. І це вже дає результати: клуб постійно розширює свої межі, розпочавши навчання у десятках міст, а кількість дітей змушує розширювати колектив викладачів.

На цю тему можна прочитати десятки статей, переглянути сотні відео, на яких дошкільня додає двозначні числа в уяві зі швидкістю в секунду. Але краще просто спробувати цю методику самостійно та побачити на власні очі, як дитина стрімко і з великою радістю розкриває свій потенціал.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here