Перш за все необхідно необхідно створити приємну психологічну обстановку для заняття дитини, постійно підтримувати у творчих починаннях, відноситись до них з теплотою та симпатією.
Зберігайте в своїй душі кращі «дитячі» особливості, а дитині допомагайте їх не розгубити!
- Необхідно вміти захопити дитину, легко і невимушено підтримувати її у всіх прагненнях до творчості.
- Варто проявляти співчуття до невдач малечі. Не варто висловлюватись негативно щодо творчих спроб дитини. Якщо часто розчаровано повторювати : «Так собі, могло б бути й краще»,- то дитина скоріш за все зробить висновок, що її старання марні, так як скільки не намагайся, результат буде недостатньо хорошим.
- Якщо у дитини виникають «дивні» ідеї потрібно бути терпимими до них і спочатку розібратись в причинах появи цих ідей, а потім намагатися знайти в них раціональне зерно.
Навіть якщо ви його не знайдете, — не слід проголошувати ідею дитини «маячнею», а можна просто пояснити, що поки що ви не здогадались як дані ідеї втілити у життя. - Не приглушуйте у дитині природне бажання задавати питання. Навпаки, всією своєю поведінкою показуйте, що вам подобається прагнення дитини пізнати світ, особливо повинні вітатися цікаві і глибокі питання.
- Лишайте дитину наодинці і дозволяйте їй самостійно займатися справами. Надмірна опіка з вашої сторони може завадити творчості. Нав’язлива батьківська допомога може сприйматися як порушення особистих кордонів.
- Навчайте дитину поважати точку зору інших людей, адже тільки тоді всі будуть поважати його думку. Позитивні відгуки батьків про педагогів і навпаки, педагогів про батьків створюють у дітей відчуття захищеності.
- Будьте відвертими у своїх почуттях до дитини. Діти, впевнені в любові і повазі з боку батьків, швидше розвиваються.
- Творіть самі, розвивайте себе та вдосконалюйтесь! Адже правильний приклад – секрет успіху в розвитку творчої дитини.
- Навчайте дитину опиратися в пізнанні світу не стільки на розум, скільки на інтуїцію. Великі відкриття часто робляться інтуїтивно.
- Вчіть дитину розділяти поняття «загальне» та «конкретне» на прикладах.
- Навчайте дитину справлятися з поганими емоціями, бачити в житті добре, не піддаватись впливу поганого настрою.