Моральне виховання дошкільників та відчуття значущості жінки

Моральне виховання дошкільників та відчуття значущості жінки
Моральне виховання дошкільників – основа формування особистості. Дослідження науковців свідчать про те, що моральний розвиток дитини не можна розглядати лише як одну зі сторін розвитку особи, бо поряд стоять – розумова, фізична та естетична сторони. Найперша потреба дитини – спілкування, проявляється досить рано. Дорослі задовольняють її, спілкуючись з дитям. Саме через спілкування маля набирає досвіду моральної поведінки. Дошкільний вік — це початковий період становлення особистості, бо в цей час закладаються основи характеру людини, її ставлення до навколишнього світу, до людей та до себе самої, засвоюються моральні норми поведінки. Окрім того, дитина розвивається стрімко фізично та психічно, тому так важливо створити умови для всебічного розвитку чада, бо на сьогодні загально відомо як важко виправити помилки педагогів чи батьків у вихованні. На сьогодні надзвичайно важливо жінці, яка виховує дитя, не втратити відчуття своєї значущості, бо саме так вона зможе зауважити цінність своєї дитини. Психолог В’ячеслав Халанський вирізняє чинники, що послаблюють у жінки-матері відчуття значущості: 1.    Переконання, що побутує в суспільстві – виховання дитини не є соціально значущою дією (для багатьох сьогодні пріоритетом є матеріальний та соціальний успіх); 2.    Неправильне розуміння того, що таке стосунки (часто стосунки матері та дитини розуміють дуже вузько: наприклад щодо малюка стосунки зводять до опіки й догляду); 3.   Відсутність відчуття підтримки чоловіка (чоловіки часто вважають, що займатися вихованням — це суто жіноча справа, тому і не долучаються, і як наслідок не здатні оцінити зусилля жінки та підтримати її). Жінці, щоби не потрапити в пастку знецінення своєї особистості, радить вище згаданий психолог, передусім варто подбати про повноцінні стосунки із дитиною, бо саме щоденне переживання таких стосунків дає людині силу, радість, натхнення, впевненість. Не варто надавати перевагу результату, нехтуючи вихованням, адже дитина запам’ятає не те що колись навчилася рахувати раніше від інших, а запам’ятає погляд, дотик, слова з якими зверталися до неї найрідніші. Марія Сохацька, педагог мережі сімейних центрів «Азбука для батьків».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь