Вибір компанії з організації заходів для виконання роботи для вас це те, до чого потрібно поставитися серйозно і ретельно обміркувати. Маючи це на увазі, ми виділили 3 ключові області, які, на нашу думку, вам необхідно знати, враховувати та/або визначити, перш ніж вибрати агентство з організації заходів.
Досвід
Перевіряйте на досвіді. Це важливо для клієнта — подумайте про це з його сторони…
Якби ви були клієнтом і передавали свій захід у чужі руки, ви хотіли б подивитися, що компанія чи агенція робили раніше. У рівній мірі ви також хотіли б перевірити, що те, що говориться, правда. Технології принесли багато досягнень, але ви будете вражені кількістю людей, які видають чужу роботу за свою.
Познайомитися особисто
Зустрітися з постачальником віч-на-віч. Це важливо на кількох рівнях; зустрічаючись і дізнаючись свого постачальника, ви можете оцінити, як вони реагують на ваші питання, як вони відповідають, і встановити рівень впевненості у їхній попередній роботі. Звичайно, всім потрібно з чогось починати, але це є проблемою, коли івент-менеджер практикується за ваш рахунок як клієнта.
Зрозумійте свої цілі
Зрозумійте свої власні цілі – важливо дійсно знати, чого ви хочете, щоб ви могли чітко провести брифінг. Будучи ясним і запитуючи те саме у свого менеджера по заходах, ви будете знати, що є з точки зору розуміння та згоди з усіх питань, від бюджетів до термінів. Ви повинні знати, що ваші цілі є досяжними, а якщо ні, то менеджер заходу повинен мати можливість дати пораду з цього приводу в майбутньому.